17 maart 2014

Home sweet home (15)

Wennen op het kinderdagverblijf valt niet mee. Behalve dat het erg vermoeiend is pakte Wes er ook nog buikgriep op. Zo zielig zo'n ziek klein mannetje. Gelukkig is hij weer helemaal de oude en maakte we ook in huis een grote stap. Sinds gisteren went hij aan zijn eigen kamer en zijn grote bed. Alleen overdag want 's nachts slaapt hij zo lang het nog past in de wieg op onze kamer.

Bedje
Kastjes

Fijne nieuwe week!

Kijk voor meer home sweet home op Barbaramama

8 opmerkingen:

  1. Aaaaah een grote wenperiode voor hem dus. Dat valt zeker niet mee en gaat inderdaad vaak gepaard met ziekzijn.
    Wat een schattig kamertje heeft hij zeg!

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die arme Wes.
    Het is ook niet niks! Het bedje ziet er wel heel uitnodigend uit :-)

    Lief hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat een grote meneer ligt daar al in dat mooie bedje! Sneu, ziek zijn is niks aan. Maar fijn dat Wes zich nu beter voelt, en dat wennen, komt heus goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig bedje, hopelijk gaat het snel beter met hem en op het kdv.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me voorstellen dat je je kleintje nog even bij je op de kamer wil hebben. Schattig bedje. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ai dat is wel sneu zo'n start, maar komt vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat lief en mooi! En lekker zo lang het kan bij je op de kamer nemen hoor! Bij ons waarschuwde men altijd maar dat een kind dan niet meer op zijn eigen kamer durft...nou..ik heb nu 4 grotere kinderen en het is nog beter dan goed gekomen, juist omdat ik ze denk ik altijd bij me nam wanneer het goed voelde van beide kanten. En dat was eigenlijk gewoon iedere nacht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    BeantwoordenVerwijderen