22 oktober 2012

HERFST GIVE AWAY! [CLOSED]

Herfst give away

Deze week heb ik een Give Away voor jullie. Zonder speciale reden behalve dat het herfst is en ik het leuk vind om één van mijn volgers blij te maken. Ik word zelf namelijk erg blij van de leuke berichtjes die jullie op mijn blog achterlaten.

Wat kan je winnen? 
Een out of the box doosje. Dit doosje kan je uitvouwen tot een klapper met 80 tips & ideeën voor creatief denken. Leuk voor regenachtige dagen. Ook krijg je deze drie gehaakte eikeltjes (door mijzelf gemaakt). Daarnaast stuur ik nog wat kleinigheidjes mee die nog even een verrassing blijven.

Meedoen is simpel!
Word lid van mijn blog door mij te volgen via google friend connect (zie hiernaast) en laat hieronder een berichtje achter.

Je kan meedoen tot woensdag 31 oktober. Die dag zal ik ook de winnaar bekend maken.
Veel succes!

19 opmerkingen:

  1. Ben gek op dit soort cadeautjes, dus waag heel graag een kansje! En die eikeltjes zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke giveaway! Ik doe heel graag mee! :)
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik vind jou leuk en je give away ook dus ik doe heel graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja! Ik doe heeeeeel graag mee!
    Ben dol op eikels! Hihi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk herfspakketje! Ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, dit zijn de goede eikels! En zo'n box is ook nooit weg :) Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oke, de nu volgende tekst kan alszijnde 'vreemd' worden opgevat maar is zeker niet zo bedoeld: Ik ben verliefd op je eikeltjes! (lol) Wat zijn ze schattig! Ik doe graag mee voor de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief dat je dit zomaar doet!! Tuurlijk doe ik mee! Liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OH! Die eikeltjes, die heb ik NODIG :))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh! wat een leuke blog heb je!
    Ik ben gek op je banner :)
    ik doe heel graag mee met je GiveAway!
    Die eikeltjes zijn heeel tof en ik hou van creativiteit, dus creatief denken helemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, ik doe mee!

    groetjes Maartjeb (Instagram)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Olala, supertof, ik doe graag mee!
    Fijne blog maak je seg!
    Ik zet een linkje op MaakselsCarlaK.blogspot.be
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw! Wat een leuke... We zitten hier met een eekhoorntje en een eikeltekort ... Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo schattig die eikeltjes! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk!! ik doe mee en ben volger geworden:)

    groetjes linda(www.creasnuf.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OOoh zo schattig die eikeltjes! Wat een leuke blog heb jij? Volger nr 40 is een feit :-)
    Ik doe dan ook heel graag mee met je give away!
    lieve groetjes madame Volt

    Altijd welkom om eens te komen piepen bij mij ;-)
    Ik zal ook wat reclame maken op mijn blog x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja leuk... Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat n super leuke eikeltjes! Ik doe, zo op het laatste moment, nog graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gewelig die eikeltjes!! Ik heb wat gemist, maar dat gaat me niet meer gebeuren, want ik ga je volgen!!:)

    BeantwoordenVerwijderen