16 juni 2013

Count your blessings (17)

Deze week had ik het druk op mijn werk. Daarom genoot ik het weekend extra van de leuke dingen. Zo bezocht ik vrijdag en zaterdag de Havendagen in onze eigen woonplaats. Met een huisje aan het water is het niet zo vreemd dat ik gek ben op bootjes. De afgelopen dagen kwamen ze allemaal voorbij varen, ik hoefde er mijn bank geen eens voor af om ze te bekijken.
Heerlijk vind ik dat!

Havendagen

Behalve bootjes kwamen er ook jonge eendjes voorbij. Zo lief!

Jonge eendjes

We aten een lekker stukje vis in het zonnetje.

Gebakken visje

Zaterdagochtend vroeg bakte ik snel nog brownies voor onze visite.

Brownies bakken

En vandaag zit ik weer klaar op mijn bank om de uittocht te bekijken.
Dag bootjes, tot volgend jaar!

Fijne zondag.

Count your blessings is een initiatief van Zilverblauw.

4 opmerkingen:

  1. Ziet eruit als een heerlijk weekend, mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk al die vlaggetjes aan die boten, gezellig gezicht. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een paradijsje om zo te wonen aan het water!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal in de stijl van de havendagen. Visje eten, endjes kijken en versierde boten! En dan afsluiten met brownies, nom!

    BeantwoordenVerwijderen