7 november 2012

10 vierkantjes

De eerste 10 vierkantjes zijn klaar, nog maar 140 te gaan (op z'n minst). Ik heb het haakvirus goed te pakken en ben nu dan toch maar aan een lappendeken begonnen. Wel heb ik voor een dikkere haakgaren gekozen en effen blokjes want anders durf ik zoiets groots niet aan.

Tien

Een beetje bang dat ik het halverwege zat word en de lapjes weer tot een kussen verwerkt worden zoals eerder gebeurde (zie hier het kussen). Niks mis mee natuurlijk want een gehaakt kussen is ook hartstikke leuk maar ik wil zo graag een deken. Een zelfgemaakte en lekkere warme deken. 

Nu snel door met vierkantje nummer 11, ik wil er natuurlijk nog wel deze winter onder liggen. ;-)

6 opmerkingen:

  1. Ja, ik voel het! Het wordt een hele grote zachte warme mooie deken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke lapjes en wat een mooie kleuren!! Ik merk het zelf ook hoor..OK, ik heb nog nooit gehaakt, maar met breien bijvoorbeeld.. Ik merk gewoon dat ik snel resultaat wil zien. Als ik iets maak voor mezelf of voor de shop duurt het niet dagen voordat het klaar is. Tja, zal vast niet na 35 jaar opeens geduld krijgen voor zoiets, denk je wel? ;P Maar ergens voel ik dat jij wel op de goede weg bent!! Go for it!! *doet aanmoediging* Fijne woensdag verder! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren! Dit gaat je zeker lukken! Veel haakplezier.

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha dat gebeurt mij ook steeds bijna al mijn dekens zijn net iets kleiner dan ik eigenlijk had bedacht haha
    Deze word ook mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes! Ik kan nog steeds alleen maar rechte draadjes haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haken zo heerlijk! Ik doe het bijna iedere dag wel even, meestal voor de TV...en dan is zo'n deken echt sneller af dan je denkt :) Mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen