5 november 2012

Kijkje in onze keuken

Toen ik tijdens de verbouwing twee jaar geleden moest kiezen tussen een nieuwe keuken of een nieuwe badkamer was voor mij de keuze snel gemaakt. De nieuwe badkamer laat voorlopig nog op zich wachten maar ik ben nog steeds onwijs blij met onze keuken.

Het prikbord maakte we van oude vloerdelen uit ons huis. Ik wilde de planken graag hergebruiken omdat alle kleuren verf die erop zitten een stukje geschiedenis van ons huis vertellen. De gele mand haakte ik gisteren met zpagetti gemaakt van poloshirt-stof. 

Keuken
Gehaakte mand

6 opmerkingen:

  1. Gezellig hoekje zeg en wat een mooie kleur geel!! Dat heb je maar even snel mooi gemaakt, die mand. Het prikbord vind ik ook onwijs tof! Fijne avond! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig houten prikbord heb je!! Ben ook verliefd op je theekannetje! En oh ja ook op je gele gehaakte mand.. was ik er al? ;-)

    Fijne avond tante cupcake Alenka!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk! Bij ons is ook de keus, als we ooit het geld hebben, keuken of badkamer... keuken dus inderdaad! Genietze! en psst je hebt de give away gewonnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen